Moikka moi! Mä totesin et ei taida tulla tosta elokuun listasta mitää ny ku kerta ollaa jo syyskuun puolella :D Joten mä jätin sen kesken. Eli ei siitä enempää, joskus saatan sieltä ottaa jonku kymysyksen loppuun tai johonkin väliin jos meinaa muuten tulla lyhyt postaus...
MUTTA ei siitä sen enempää! Mä ajattelin kertoilla vähän mitä täs on tapahtunu tän parin viikon aikana mitä täällä oon asustellu, ku en oo kerenny/jaksanu/ei oo inspannu kirjottelemaa tänne piitkään aikaan. Ylläri?

Ensimmäine viikko täällä meni enemmänki juuriki tutustumises ja joitai ensimmäisiä tuntejaki oli jo silloin. Oli aika järkytys kun esim. algebrassa käytiin jotain aivan yksinkertasia laskuja ekalla tunnilla läpi ja se opettaja sano että ne voi olla hankalia... siis mitä? Mut sitte toisaalta osa on amispohjalta tai käyny lukios vaan lyhyen matikan tai... Mutta on se kiva kun pitkästä aikaa matikan tunnilla osaa jotain, alko nimittäin lukion pitkällä matikalla tuntuu siltä että mä vaan kopsasin kaikki mitä opettaja selosti ja sit etenin tunneilla ehkä sen 2 tehtävää/tunti... :D Ensimmäisenä keskiviikkona meidän luokalla oli tässä meidän pihapiirissä semmoset tutustumis"pippalot", otettiin muutama ja mentiin porukalla paikalliseen baariin, sieltä kuitenkin olin itse jo kämpillä ennen puolta yötä :D HÄH?

Ensimmäisen viikon jälkeen lähdin viikonlopuksi mökkeilemään kavereiden kanssa Merikarvialle. Oli hienoa ja hauskaa ja kaikkea, mökki sijaitsi saaressa ja jo pelkkä saunarakennus oli semmone ylihieno :o Saunottiin, ryypättiin ja UITIIN, oli kokonaisuudessaan hauska viikonloppu, vaikka perjantai meni mun osalta vähän liian äkkiä (mut vietii nukkumaa enne kahtatoista.... :D Huojuin kuulemma huolella).

Toinen viikko alkoi tervetulotilaisuudella joka järjestettiin Kokkolassa. Tiistaista eteenpäin alkoi sitten ihan normaalisti pyöriä taas tunnit. Meil on aika vähän viikkotunteja, hurjat 22 h. Keskiviikkona oli sitten kaikkien mediatekniikkalaisten grillauspippalot täs pihapiiris taas :) No tottakai niihi osallistuttii, mut en sit kuitenkaa lähteny siitä enää jatkoille vaa kiltisti lähin siinä vaihees tähä kämpille :D

Viime viikonloppuna lähdin Etelä-Pohjanmaalle ja aika kului ylinopeesti, mutta sain kuitenki nukkua molemmat yöt kullan vieres ja ehdin mm. olemaa kotona, saunomaa, näkemää kavereita, lenkittää koiran, leipoa pitsaa,... Ainiin ja meillä oli myöskin kauden viimeinen peli. Jatkosarjassa Kauhajokea vastaan pelattu peli meni tosi loistavasti, voitettiin jaksoin (5-2, 10-1) eikä edes lyöty viimestä tasottavaa :D Oli hieno peli jo pelkästään senkin takia että joukkueet oli melko tasaväkisen oloisia. Omalta osalta peli kulki hyvin, mä olin taas kolmosvahtina, mikä oli tosi hyvä paikka mulle :) Kentälle menot onnistu 100%, joka kerta löin lähes samaan kohtaan ja aina se onnistu. Pelasin numerolla 9 ja toin 2 juoksua ja löin yhden, aika hyvin. Oon ylpee pikkusysteristä ku se pääs kentälle kiinniottamaan ja sai ylihyvin kiinni :)

Tällä viikolla oon ehtiny eilee jo käväsemää ruokakaupoilla ja tänään kierreltii hieman kirpputoreja. Koulussa on viestinnän kursseillä pidetty puheita/esitelmiä, ja tänään oli mun vuoro pitää se. Jännitti aivan pirusti ja oon yleensäkki tosi epävarma siitä et sanoinko ny varmasti sen mitä piti ja teinkö ohjeiden mukaan jne... Mut meni onneks aivan hyvin ja opettaja kehu, lisäks luokkakaverin kommentti että "itsevarma esitys" oli aika yllättävä... MITÄ MUNKO ESITYKSESTÄ SE PUHUU? :D

On ollut aika tapahtumantäyteiset pari viikkoa ja tahti vaan jatkuu, kyllä aina järjestyy tekemistä :) Tänään vielä ollaan menossa käymään jossai ihonhoitotuote esittelyssä ja huomenna on mopokastajaiset :D Että vaikka sitä varsinaista koulua ei ookkaa nii kyllä tekemistä piisaa! :)

Ainii tähä loppuu viel tämmöset mietelmät aiheesta koti. Mä en osaa sanoa tätä Ylivieskan kämppää kodiks, enkä tiiä tuunko koska kutsumaankaa, ehkä sit koti on enempi se paikka mis perhe asuu ja se on oman perheen perustamiseen asti luultavastikkin tuo Kuortaneen koti :)
...Tiiä siitä sitte, mut näillä näkymin Ylivieskan kämppä kulkee mun puheis ja teksteis kämppä-nimellä. Ja kuortaneen koti koti nimellä....problem?