Another rainday - mukavissa tunnelmissa kuitenkin :)

7. Paras ystäväni

Mulla ei varsinaisesti ole yhtä parasta kaveria, vaan oikeestaan monta tosi läheistä kaveria. Kaveriporukat millä liikutaan, vaihtelee jonkin verran, mutta jos karkeasti jaan ne niin saan kolme eri porukkaa; pesäpallokaverit, lukiokaverit ja sitte muut kaverit. Osa kuuluu kahteenki ryhmään mutta on sit niitäki jotka ei yleensä esim. noide lukiolaiste seurasta oikeen perusta :D

No mun kaverit on kaikki semmosia mukavia, ja koska niitä on paljon niin löytää helposti kahviseuraa :) Ne jakaa mun huumorintajun ja musiikkimaun (osaksi) ja sit mun elämän, niinhän se on :)

Toisaalta mietin että olenko jäänyt jostain paitsi kun mulla ei oo ollu oikeen bestistä... En mä tiedä, en mä tahtoisi kyllä noidenkaan kanssa vietettyä aikaa pois ottaa :) Mutta ehkä vähän syvällisemmät keskustelut on saattanu jäädä käymättä sekalaisen ja vaihtuvan kaveriporukan kanssa, who knows...