Noniin eli elokuu menee tämän listan mukaisesti, mutta kun nyt on jo 4. päivä niin teen kaikki neljä nyt ja sitten jatkan 5. päivä 5. kohdan jne... YRITÄN vastailla joka kohtaan mutta jos en osaa niin en osaa.  Piste.

Päivä 1 - Esittele itsesi


Jag heter Terhi. Olen kuortanelainen 19v tyttö ja oon asunut täällä koko ikäni. Syksyllä olis tarkotus lähteä opiskelemaan mediatekniikkaa Ylivieskaan. Kesätöissä olen nyt toista kesää keskisen OnnenKiven grillissä. Täs mä tiskivuorossa:



Päivä 2 – Ensimmäinen rakkaus

Rakkaus on jännä sana. Englannin kielessä sana love toistuu lähes joka lauseessa, aina on että I LOVE tea, i LOVE cats etc. ja näin sanan perimmäinen tarkoitus (mielestäni) katoaa... Eli tuohon rakkauskohtaan en kommentoi sitten mitään, koska en itse asiassa tiedä sitä itse...

Päivä 3 – Minun vanhempani

Isä on posteljooni. Ei siis minkään huonon vitsin mukaan, vaan aivan oikeasti. Kotona isä hoitaa metsätyöt ja peltotyöt, sekä autojen katsastusten ym. pitämisen ajan tasalla. Isäni pitää luonnossa liikumisesta, on vain muutama ihminen joiden tiedän tunnistavan yhtä monta lintulajia tai eläintä äänten/jälkien perusteella. Isä pitää perheen pakastimen täynnä ruokaa lisäksi metsästämällä. Tälläkin hetkellä pakastimesta löytyy mm. sorsaa, jänistä, kyyhkystä, hirveä, eri kaloja,... Tekniikka tuottaa isälle päänvaivaa mutta pikkuhiljaa sähköpostin ja nettiauton sivujen (= kaikki missä isä käy) käyttö alkaa olla jo hallussa...

Äitini on yrittäjä ja hänellä on toimisto kotona. Tästä seuraa että työ ja vapaa-aika sekoittuu usein ja sen huomaa... Kun isä käy metsästämässä, äiti puolestaan huolehtii marjojen yms. poimimisesta. On mustikkaa, mansikkaa, puolukkaa, vadelmaa, lakkaa,...
Lisäksi äitini innostuu vähän väliä jostain uudesta harrastuksesta. Otetaan nyt esimerkkinä tuo crosstrainer, mikä piti VÄLTTÄMÄTTÄ hommata. Alkuinnostuksen loputtua laitetta on käytetty ehkä viisi kertaa...


Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään

Tänään olen JUONUT ainakin 4 kuppia kahvia mikä on ihan normaali määrä. Töissä söin vähän pullaa ja sitten meillä oli keittopäivä, eli työpaikka tarjosi joko keiton tai salaatin. Itse otin kanakeittoa sekä leivän.



Illalla vielä jääätelöä ja mansikoita :)