Tää on jo saavutus, viikon aikana nukkunu kaks kertaa pommiin... Tai no melkein pommiin. Äiti herätti vähän yli seittemän, ja oli siinä sitte ruhtinaallisesti (alle 10 min) aikaa ennen taksin tuloa. Ja kyllä, taksi hakee mut 7.10. Koulu alkaa klo 8.00.  Onneks ei mikää maailman pahin bad-hairday ollu, ja kampakin on aika repussa mukana. Koulussa ehti hyvin laittaa hiukset järjestykseen...

Siitä onkin pitkä aika ku viimeks kirjotin. Tais olla ennen koulun alkua? No ei voi mitää, mä varottelinki tästä jo.

Tänää mua pyydettii vanhojentanssipariks. Onneks ny sekin asia sitte pois päiväjärjestyksestä. Olis ollu ehkä hieman noloa mennä sitte sinne kurssille ilman paria. Aika jees sinänsä ettei mun tarvinnu pyytää ketää, koska mulla oli periaate että mä en kysy ketään, ja että pojat saa luvan kyllä kysyä. Meidän lukio on urheilulukio ja mun tanssipari on lentopalloilija. (Haha, se ei kyl varmaa muistanu/tienny mun nimeä ku kysy et "tanssisitko sä sit mun kans?") 

Jooh että sellasta. Nyt mulla on kauhee kriisi ku pitäis huomiseks kirjottaa puhe. En vaan saa aikaseks. Äh ehkä sitä vaa kannattas alottaa ni sen sais joskus tehtyä...

SAYONARA (meinaa näkemiin)