Tää päivä on kestäny ikuisuuden - tai siltä se ainaki tuntuu, kahdeksan maissa herätys ja ennen yhdeksää lähdettiin äidin kanssa kohti Ylivieskaa kirjottamaan vuokrasopimusta ja hakemaan avaimia ja kattomaa kämppää. Ylivieskas sit kierreltii ja käytii kahvilla ja jätskillä (irtojäätelöä omnomnomn...) eikä tietenkään pidä unohtaa Kärkkäisillä käyntiä. Löyty kipot ja kupit ja lautaset ja ja ja.... huh sitä tavaran määrää mitä tarvii joka kotiin O___o  Nii ja kätii sit OULUSSAKI moikkaas Annemaria. Se ku oli siinä "niin lähellä".

Kämppä me meinattiin käydä siivoos mut siel oli ollu remontti nii ne sano siel et ens viikolla tulee siivooja sinne, että se siivoaa ainaki lattiat... Kyllä oli vähä sit sotkusta siel kämpäs mut eikö siitä kunnon sisustamisella hyvä tuu :D Hope so.
Kuveja (ainii mul on siis 2 hengen solu ja oon ottanu kuvia vaa mun huoneesta+ yhteisistä tiloista... niin ja noi huonekalut vissii rehataa kans poies -onneks :D

Keittiötä:


Mun huone: ovelta

Mun huone ikkunan luota:



Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?


Siinähä se, elikkä tommoset polvimittaset housut ja sit t-paita.

Päivä 15 – Unelmani
Mä en oo viel ottanu selvää mun unelmista, mut saattaa olla et siihe kuuluu laatuajan viettäminen läheisten ihmisten kans :) Ja en mä oikeestaan mieti niin kauheesti tulevaa vaan YRITÄN elää hetkes, joskus siinä onnistumatta...

Päivä 16 – Ensi suudelmani
Yläaste. Siinä kaikki mitä mä kerron : 'D