O`gay. Tästä tämä sitten lähtee. Lie kuinka mones blogini? Joo kuten näet mulla on onglema. Mä en jaksa kiinnostua yhdestä asiasta turhan pitkään. SUURELLA todennäköisyydellä tämänkin päivitys hiipuu...ja hiipuu... ja kuihtuu kokonaan pois. MUTTA yritän parantaa tapani, ok?

Ensin ajattelin kertoa hieman itsestäni. Mikä siis todellakin tarkoittaa _hieman. Ja jos joku joskus tätä blogia eksyisi seuraamaan niin kyllä sitte saa pakostakin lisää infoa kuka ja mikä minä olen.

Nimi on Terhi. Ja ei, en pidä siitä. Yksinkertaisesti koska en tunne ketään ikäistäni jolla olisi sama nimi. Ja asiaan vaikuttaa myös se että Terhistä on kauhean vaikeaa keksiä lempinimeä - tai ainakaan sellaista mistä minä itse tykkäisin... Paitsi pitäisitkö itsekkään siitä jos joku kutsuisi sinua Terskaksi? - Arvasin.

Yläasteella olin aika omalaatuinen ja etsin itseäni mm. kauheiden tyylien sekamelskan sekoitusten kautta (nykyään irvistelen kuville ja nauran vanhoille päiväkirjamerkinnöille ). Siitä ei varmaan sen enempää.

En nyt kauheasti haluaisi itsestäni tähän alkuun kirjoittaa, mutta sanon nyt vielä että olen aina ollut eläinfani. On ollut kissaa, koiraa, marsua, hamsteria,... jos jonkinmoista lemmikkiä. Nykyään on 3 koiraa ja 3 kissaa (+ yhdellä kissoista on 5 pentua). Niistäkin siis saattaa yhtäkkiä olla blogissa juttua.

Ja sitten itse blogista

ajattelin että kirjoitan tänne mitä mieleen tulee, kappaleita, listoja, videoita, päivän kuulumisia,... vähän riippuu aina miten jaksan ja kuinka on aikaa.

Kiitos ja kumarrus. Tosin aion vielä julkaista jonkin listatyyppisen bloggauksen tässä hetikohta. SEE YA!