Tänää olin Iidan, Emmin ja Maijun kanssa seinäjoella.  Alkupäivä shoppailtii Emmin ja Maijun kans. Ostoksia kertyi mm. toppi H&M:stä, ja pari CD-levyä anttilasta.

Kävin laitattamassa Panic Pointissa Industrial- lävistyksen (55e, auts), mikä on ollu aikeina hankkiakki :) Mä teen kaiken tyylillä ja niinpä mä vastaan ku se kysyy se lävistäjä et kuinka vanha oon, nii sanon iha väärin... : "16. EIKUUU 17." vähä nolotti. Enkä yhtää ihmettele ku se sit pyys kuvalliset henkkarit...  No mutta laitan sen jännityksen piikkiin.

No mut nyt se on tuos korvas ja on HIANO! Äiti ei viel tiiä yhtää et oon semmosenki laittanu :D

...nii ja back to bisnes: sitte shoppailun jälkee Iida tuli ja mentii sit kaikki Piikkiin syömää. Istuttiinki siel sitte joku 1,5-2h ja HYI ku tuli ahdettua taas ruokaa aiva älyttömästi :(  Miks ihmine vaa ei osaa lopettaa ajois? PAKKO ahmia maha nii täytee että oksettaa ja on maha kipee ? :D

Sit se minkä takia oikeestaa oltii Seinäjoelle mentykki, eli mentii kattoo elokuviin Napapiirin Sankarit. Oli kyllä hauska elokuva :DD