Ihmeesti jää aina pari päivää väliin ennenku ehtii kirjustamaa uuden blogimerkinnän... No mut se on jo saavutus et eletää 19. päivää ja mä oon tän postauksen jälkee vastaillu (huonosti tai vähemmä huonosti) 19 kysymykseen! jesh :)

Saa kyllä nähä millane viikko ens viikosta on tulossa, on pakkaamista ja muuttamista ja pesispelejä ja siinä jossai välissä pitäis nähä kavereita ja joniaki ja täytellä kelan lomakkeita ja.... Asiaa auttaa äiti joka keksii mulle sijaistekemistä kuten "Terhihä leipoo huomenna..." Eih mä en kestä... :D



Päivä 17 – Mieleisin muistoni

Hmm no näit on paljon, monet muistot liittyy ystävien kans tehtyihi idioottimaisii juttuihi (esim. extempore-lähdöt kalajoelle ja monet mökkeilyviikonloput ja tommoset), ja sit osa on jotai perhemuistoja ja tottakai muistot poikakaverin kans vietetyistä hetkistä :) Nii ja siitä ku tavattii aiva ensimmäästä kertaa.

Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Hmm mä en kyllä ny tiiä, ku mun joka synttärit on ollu melko samantyyppisiä ku olin pieni.... No ehkä sit joku ku täytin 18 nii ne oli sit parhaat. Mulla oli iteasias kahet synttäripippalot (en muista oliko kumpikaa oikeena synttäripäivänä) ja parhais porukois :) Toiset oli vieläpä semmoset yllätysluonteiset nii se oli aiva mahtavaa :D

Päivä 19 – Kaduttaa
Nyt en alota sanomalla hmm :D Tosi moniki asia on semmone et ois voinu jäädä tapahtumatta. Mut mä uskon et ne semmoset vaa kuuluu elämää ja niitte kans on opittava elämää. Asioista myös oppii jotai, niimpä mä yritän ottaa kaiken nii että otan ne huumorilla, ei elämästä selviä sillee että katuu kaikkea ja sitte alkaa nähä mörköjä joka paikas ja ei uskalla tehä mitää. Se ei pelaa joka pelkää.