Eiliseltä ei tullukkaa sitt epäivitystä ku olin aika lailla menossa :) Vapaapäivä ku oli nii ensi käväsin seinäjoella Sannaa moikkaamas ja sit illalla mentii Iinan kanssa valkealammille paahtaa vaahtokarkkeja ja sit sieltä seinäjoelle karmaan. Kotona olin sit jo kolmen mais... yöllä :D



Päivä 8 – Se hetki
Se hetki ku huomaat olevasi onnellinen. Siis ihan ilman mitää kummempia, huomaat vaa kuinka hyvi kaikki on ja tahtois vaa pysäyttää ajankulun. Ne on niitä parhaita :)

Päivä 9 – Uskontoni
Tästä mulla ei oikeen ole paljoa puhuttavaa. Mä kyllä kuulun kirkkoon jne ja ehkä jollai pienellä tavalla uskon ... johonkin? En mä tiedä. Tiiän vaan sen että ilman raamattua meillä ei välttämättä ois tämmöne puhekieli ja moni ilmaus ois jääny keksimättä ja sanonnat suomentamatta. Ja tiiän vaan et asioita tapahtuu - semmosia miltei mahdottomiaki. Mut siiitä en ala vääntämään kättä eet mistä ne johtuu.


Tänää mä olin töis keittiön puolella :) Oli mukavaa vaihtelua, vaikka asiakkaiden vähyys johti siihen ettei ollut välillä mitään tekemistä...  Nii ja ennen töitä kävin hakemassa tähän tietokoneesen semmosen aux-piuhan millä mä sain liitettyy tän mun myöskin samsung merkkiseen stereolaitteeseen... Kun jostai syystä tuo hdmi ei yhdistäny :o Mut nytte on laitteet ja johdot kunnos ja nytki kuuntelen The Ramonesia stereoiden loistavan äänentoiston kautta :)