Joo on siitä taas kertyny jonku verra aikaa ku viimeks kirjotin. Valittuihin (ja todella hyviin) perusteluihin kuuluu mm. se, että pikkusisko vei läppärinsä mukanaan kun asuu viikot asuntolassa. Ja mä oon yleensä sen läppärillä ku kirjustelen näitä. Niinku nytkin.

Joo ja koeviikon ensimmäiset kolme koetta ohi, neljä (!!!) jäljellä. Täydet 7 koetta. Ens jaksos onneks vaa neljä... Ämmm. nii joo. Ostin huuto.netin kautta Italiasta kengät ja ne tuli tos viime tiistaina. Koetan josko iha sais niistä tänne kuvanki.

Korot on n.10cm (mittasin viivottimella koulus ku yhet pojat tahto tietää)

Viikot on kyl ollu aika kiireisiä, maanantaisin ja torstaisin pidän kokkikerhoa Maijun kanssa. Maanantaina on 4-6 luokkalaiset ja torstaisin 1-3 luokkalaiset. Tiistaisin aion ehkä alata käymään jazzis, viime vuosi siellä jo tuli käytyä. Kerran kävin kokeilemassa joogaakin, mut se ei ollu oikein mun juttu. Keskiviikkoisin ois sit tehorääkkiä eli sport aerobic. Tulee siel aina huomattua kuinka huono kunto sitä on :D

Nyt sitte viimesin juttu on et alotin 4H:n lastenhoitokurssin. Se on perjantaisin ja lauantaisin (vähä riippuu). Eile oli eka kerta ja tänää sit toka. Oon kyl huomannu et taas on tullu osallistuttua vähä kaikkeen (ei kai?), sitte vielä yksi ilta soitti yks koiranomistaja joka olis tuomas koiraansa mulle pariks viikoks hoitoon. No eipähä tarvii kaiken aikaa nysvätä koneella :D

ÄÄh mutta mä ny en tiiä mistä vielä kirjottaisin ja mistä en ku tekstiä tulee sitä mukaa mitä mieleen juolahtaa. Eikä se oo yleensä ainakaa mun kohdalla kauheen positiivinen asia- tekstistä tulee vähä omituista ja asiasta moottorisahaan siirrytään joka lausees :p

Joten. Varma rupeen kattomaan Full Metal Alchemistia (jo 35. jakso) kolmen kissan ja yhen koiran kans :)